sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Operaatio Juhannussukat

Niin ihana ilma! Pakko oli kertätä kimpsut ja kampsut sekä suunnata ulos nauttimaan auringosta. Nopeasti jotain tekemistä mukaan, niinpä päädyin lankaan ja puikkoihin. 
Nyt vihdoin itselle pitkät villasukat! 
Olen niin rauhaton luonne että en jaksa mitään liian monimutkaisia neuloksia, varsinkaan jos päätä pitää vaivata laskemisella. Joten ihan nopealla tyylillä olisi tarkoitus saada nämä valmiiksi. Joten tavoite ajaksi otin juhannuksen, yleensä kun mökillä tulee vilu juhannusyönä.
Aikaa pitäisi olla siis saada ne valmiiksi. Neulomista hankaloittaa rakas kissani joka tykkää syödä varsinkin villalankaa, niinpä neuletyöt pitää aina haudata kaapin syövereihin heti, kun työn käsistään laskee. Muutaman kerran olen aamulla huomannut että syystä tai toisesta neulehommiini on yön aikana ilmestynyt reikiä.
Suuresti ihmettelen miten edes olen ostanut harmaata lankaa, no siihen tuli nyt päädyttyä, mutta katsotaan mitä tästä tulee, kunhan työ etenee.
Tietysti jää nähtäväksi saanko molemmat sukat jalkaan juhannuksena vai joudunko tyytymään vain yhteen :D Pahimmassa tapauksessa minulla on toisessa jalassa vain varsi! Välillä minun into lopahtaa tohon neulomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti